wtorek, 2 kwietnia 2013

Wzmacniający koktajl z czekoladą


Po świątecznej uczcie czas na coś lekkiego. 
Ja dzień zaczęłam od lekkiego koktajlu wzmacniającego i tak mi zasmakował,
 że chyba na stałe wejdzie do mojego śniadaniowego menu :).
Zwłaszcza, że wiosny to wciąż ni widu ni słychu... więc wzmocnienie się przyda :).


Składniki na 1 porcję:
  • garść czerwonych owoców (mogą być mrożone)
  • mały kubeczek jogurtu naturalnego
  • 1 łyżeczka miodu
  • 1 kostka gorzkiej czekolady

Wykonanie:

Przygotowanie takiego koktajlu to nic innego jak zmiksowanie owoców z jogurtem i miodem (mrożone owoce można wyjąć godzinę wcześniej, by się lekko ogrzały).

Na koniec ścieramy kostkę gorzkiej czekolady i mieszamy.

Pychotka!

Smacznego! :)

Chocoholiczka





8 komentarzy:

  1. Dobrze jest zacząć dzień takim pysznym koktajlem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) lekko, pysznie i zdrowo :) no i kolorowo :)

      Usuń
  2. Och zrobię sobie kiedyś taki! Mam w zamrażarce maliny i truskawki, już widzę je w połączeniu z czekoladą. Mmm pycha!

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo, coś jakby wiosennego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak... :) tęskno mi strasznie za wiosną i wyższą temperaturą... mam już naprawdę wyjątkowo dość tego zimna...

      Usuń
  4. o żesz ! Robię dziś na kolację! na bank! Ewa Chodakowska będzie niepocieszona haha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... myślę, że zrozumiałaby tę kostkę gorzkiej czekolady, a cała reszta przecież lekka i zdrowa :)

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń